Aktuális kihívások a szabadidősportban címmel 02.24-én került megrendezésre a Magyar Szabadidősport Szövetség szakmai konferenciája. Alkalmazkodva a kialakult járványügyi helyzethez online térben 8 előadóval és több mint száz érdeklődővel zajlott a program. Czene Attila köszöntőjével és előadásával aktív szerepet vállalt, Szabó Tünde sportért felelős államtitkár pedig videóüzenetben üdvözölte a résztvevőket és a szövetség szakmai törekvéseit. Az előadások közti üdítő aktivitásról Varró Gyula személyi edző gondoskodott, aki egyszerű gyakorlatokkal mozgatta át a jelenlévőket színesítve ezzel a szakmai információk sokaságát.

Az előadásokon szó esett:

a szakmai feladatokról – Domokos István az EMMI Nemzeti Sportinformációs és -stratégiai Osztályának osztályvezetője bemutatta az NSR rendszert és annak felépítését. Informálta a résztvevőket az ezzel kapcsolatos főbb tudnivalóról és határidőkről.

az alkalmazkodásról – Kósa István a Sopron Városi Szabadidősport Szövetség elnöke elmondta, hogy a Covid19 miatt meghozott rendeletek alapján milyen óvintézkedéseket vezettek be rendezvényeiken, milyen változtatásokat eszközöltek. Megosztotta tapasztalatait azzal kapcsolatban, hogy hogyan alakult át helyi sportéletet.

a covid és sportaktivitás kapcsolatáról – dr. Bakanek György sportorvos hasznos információkat osztott meg a résztvevőkkel arról, mire érdemes és kell figyelni covid fertőzés után, hogyan javasolt újrakezdeni a sportolást.

a résztvevők aktivitásának fenntartásáról – Czene Attila, a Magyar Szabaidősport Szövetség elnöke bemutatta a szövetség nagy sikerű online programjait, továbbá ismertette, hogy a szövetség milyen új, egyedülálló online projektet hozott létre ebben az időszakban.

a különböző generációk social media jelenlétéről Sági Ferenc NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. kutatási igazgatója előadásában bemutatta, hogy az XYZ generáció mire és milyen rendszerességgel használja a különböző közösségi média platformokat. Előadásából kiderült az is, hogy az adott generáció tagjai melyik felületen érhetők el a leghatékonyabban.

a kommunikációs stratégiatervezés fontosságáról – Hampuck Richard, a Red Lemon cégvezetője ismertette a kommunikációs stratégia megtervezésének azt a 8+1 egyszerű lépését, mellyel hatékonyabban tudjuk közvetíteni üzenetünket, még több résztvevőt be tudunk vonni az eseményeinkbe.

a vizuális megjelenésről – Juhász Gábor Tamás, a Cantinart Kft. ügyvezetője az előadása keretein belül „beengedte a résztvevőket” a műhelyébe, gyakorlati példán keresztül mutatta meg egy plakát tervezésének felépítését és annak elemeit. Kitért arra, miért fontos az arculati elemek használata és azok megfelelő tervezéssel történő kialakítása.

Ezúton is köszönjük minden előadónak és jelenlévőnek a figyelmet és a részvételt! Reméljük a jövőben személyesen is lehetőségünk lesz szakmai előadásokon való részvételre „hagyományos konferencia” keretein belül.